2017 මැයි මාසයේදී ගංවතුරට ගොදුරු වූ ප්රදේශවල ජනතාවට උපකාර කිරීම අරමුණු කරගෙන ගංවතුර ව්යාපාරය ආරම්භ කරන ලදි. මෙම කාලය තුළ අධික තදබදය හේතුවෙන්, ආපදා කළමනාකරණ මධ්යස්ථානයට සම්බන්ධ වීම අතිශයින් දුෂ්කර විය. ඔවුන්ගේ සියලූ දේ අහිමි වූ පසු, ජංගම දුරකථන (බොහෝ දුරට මූලික විශේෂාංග දුරකථන) පීඩාවට පත් වූවන්ට හිමිි එකම දේපළ පමණි. සරල තීරණ තුළින් ජනතාවට වඩා හොඳ ජීවන තත්ත්වයක් ලබා දීමේ සමාගමේ පොරොන්දුව ඉටු කරමින් සොෆ්ට්ලොජික් ලයිෆ් සරල හා කඩිනම් තාක්ෂණික විසඳුමක් හරහා පියවර ගැනීමට තීරණය කළේය. එටිසලාට් සමඟ සහයෝගයෙන් පැය 24 ක් තුළ ඒකාබද්ධ ජංගම කෙටි පණිවුඩයක් නිර්මාණය කරන ලදී. මෙමගින් බලපෑමට ලක්වූ පුද්ගලයින් සහ අදාළ රජයේ බලධාරීන් අතර සම්බන්ධතාවයක් ඇති කර ගත් අතර එමගින් ආධාර සහ ආධාර සඳහා කඩිනම් ප්රවේශය ලැබුණි. අත්යවශ්ය භාණ්ඩ සඳහා ඉල්ලීම් එක්රැස් කිරීම සඳහාද සොෆ්ට්ලොජික් ලයිෆ් පසුව එකම කෙටි පණිවුඩයක් භාවිතා කළේය. සාර්ථක භූ-ඉලක්කගත උපාය මාර්ගයක් මගින් සහ ප්රජාව අතර දැනුවත් කිරීම සඳහා සමාජ මාධ්ය සහ ගුවන්විදුලි නාලිකා යොදා ගනිමින් ගංවතුරින් පීඩාවට පත් ප්රදේශ ඉලක්ක කර ගැනීමට අපට හැකි විය.